Ett pömsigt inlägg..

Så då var lägenheten så tipp topp att man kan äta från golvet:) Men vi har också skrubbat den totalt...nu låter det i och för sig som att vi har haft det jätteskitigt men ni som känner min blivande make vet att det är INTE tillåtet i detta huset.
Jaja ialla fall. Vår dag har varit toppen och vi har klarat hålla den sunda linjen. Idag firar jag och Daniel-san 3 år tillsammans....eller ja det är 3 år sen han förstod att jag var hans flickvän och började presentera mig som det:D  
Så jag gjorde en sjukt mumsig sallad med hemmagjorda biffar till:P och sen har jag slurkat i mig en smoothie igen..olalala vilken lyx i tillvaron säger jag bara..det är ju så gott så varför har jag inte kläckt denna snilleblixten innan att jag kan lyxa till det så och ändå vara nyttig.
Förresten är det någon av er som också reagerat konstigt på att ligga på spikmatta? Igår var jag såååå in i bombens känslig...ja ni inblandade vet;) och sen har jag blivit så trött sen jag började ligga på den. Somnar på den typ varje gång. Jag nattugglan som brukar gå och lägga mig när hela VB är nersläckt sen många timmar slocknar tidigt...just nu kämpar jag med tandpetare i tittorna för att ens orka skriva. Så detta blir väl ett sånt inlägg som man läser imorgon och undrar typ va f*n babblade jag om hehe.

Förresten jag vet vad jag glömt skriva om...min underbara älskade lilla tjej har börjar gå så smått när hon håller sig i saker. Hon reser sig upp och står med stöd mot allt hon kan hitta och sen går längst vår tv-bänk och runt vårt bord i vardagsrummet...är det inte coolt:) Mama think so!!
Nä nu ska denna trötta Bengtsson gå och krypa mellan lakanen så ni får ha en bra natt gott folk.
Hasta la vista....

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi aaa, men du har nog inget att oroa dig för i detta inlägg =)



sajs imorron

2009-08-04 @ 23:32:03
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0