Kastar in litta snabbt

Idag orkade jag verkligen inte
 gå upp och springa på morgonen så det får nog bli en extra lång runda ikväll + att jag ska hinna med en dejt med solariumen (får ju ta till fuskmetoder när solen skiner med sin frånvaro). Hur lätt är det att ta sig i kragen när både Daniel och Tyra har gosat sig intill mig och nannar så gott...så när det bev att stänga av klockan och somna om igen. Men vågen hade en trevlig överraskning till mig imorse...så här lite har jag inte vägt på år och dar:D...så ja det är värt att kämpa för även om det tar sin tid.

Annars på promgrammet idag så har vi en inplanerad dejt med A & A som vi träffar alldeles för lite numera. Så fort semestrar och bröllop och allt annat är över så får det bli vanlig ordning på den biten. Just nu är jag en vandrande zoombie...vet inte om det är min kropp som försöker vila upp sig inför allt som komma ska...sen att den får ganska lite näring gör ju säkert sitt också. Men jag försöker orka och hinna med allt som jag vill och måste.
Sen ikcäll så har vi ju den omtalade visningen också...ska bli så spännande...tänk om vi får lägenheten såld väldigt snabbt och till ett bra pris...då hade ännu en sten fallit från mitt hjärta.
Nä nog tradat för nu vaknade lillfis också ska jag ringa Fru B....
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi väntar på er så länge det behövs =)

2009-08-05 @ 22:31:58
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Cornelia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-10-12 @ 11:14:56
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0