Utmaning 2

Jag har blivit utmanad av Fru Begovic´

Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående frågor, sen utmana ytterligare 4 stycken och även tala om för dom att dom är utmanade.


Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Allt man kan göra med korv:P

Fråga 2. När du är på kalas,är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Ush va hemsk, men jag sitter kvar

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Soffan

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Oftast inte, vinner aldrig så då har jag netalt pengar för en pappersbit som jag bara får slänga

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
Senast  var jag i Prag januari 2008...JAG BEHÖVER  ÅKA PÅ SEMESTER!!!! (ska jag också till Mallorca med mina älsklingar i augusti)
 
Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
3:an eller 5:an blir det oftast

Sådär ja. Fast nu är problemet att jag följer inte så många bloggar, och dom som jag följer har redan blivit utmanade förutom Fialiam.blogg.se så jag utmanar henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0