Länge sen igen...

Hinner inte med att skriva så mycket nu när jag bor i Vallåkra men jag gör mitt bästa:)

I Lördags var vi "utomlands" med lillfis igen. Så fort våren är här så blir det en hel del turer till Danmark för vår del. Men denna gången hade jag med kameran. Vi gick en del så Tyra låg mest i vagnen och njöt av solen men för pappsen blev det både 1,2 och 3 kalla öl medans jag fick sitta med en vattenflaska och nöja mig med en naturdietshake :/ kunde varit bättre men den som vill vara fin får lida pin. Och jag har på 1 vecka gått ner 2,2 kilo i vikt och mer ska det bli.
       
På kvällen bar det av till Åstorp igen för att grilla. Och det blev lite kareoke igen:) Så medans killarna spelade poker skrålade jag och Carro "skitbra" med rena toner (NOT!!!!) till både Roxette och Rihanna.

 
Måste visa en bild på Carro och Johans nya familjemedlem Goliat:)...han e så söt så man blir helt kär!!!!


Sen igår var jag hos min moster och fick gjort mina naglar. Börjar förbereda redan nu inför bröllopet så att dom är perfekta tills dess. Är supernöjd med resultatet och tror dom kommer bli superbra på den stora dagen:) På kvällen blev det grillat igen och massa bus med min underbart söta brorsson Liam. Det slutade med att jag fick slänga honom i badet och där blev det mer bus med shampooflaskan så vi fick massa skum:) Det är kul att vara faster och lära gullungen en massa strunt hihi.



Och idag har vi varit på långpromenad med Angelica och Amir och sen for vi iväg till babysimmet. Nu är det inte många gånger kvar tack och lov. Tycker mest det är bökigt att hålla på med det så det blir ingen fortsättning för vår del just nu ialla fall.

Nu ska jag snart palla mig i säng så godnatt gott folk. Ska försöka att inte slarva med att skriva i bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

men shit så söt vovve!!! kram på er

2009-04-21 @ 09:59:13
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder!



Ja du får bättra dig på uppdateringarna =)

2009-04-21 @ 16:36:53
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Fia

Låter mysigt med en sväng till Danmnark :)

Sååå söt tyra e :)

Du e en bit på väg med vikten, men de har ju givit resultat,Fast du fick hålla dej i Dk :) Du kommer lyckas, men de tar lite tid, & bättre de, ska ej rusa ner, inget bra de heller.

Såååå stor Carros & Johans flicka blivit :) sist jag såg henne va hon bebis hehe...tiden går fort :)

Nawwww vilken sött hund :)

Bra kort på min son :)

Ha de bra gomms. Får ta kort på Tyra i sin mössa hon fick :)(fast den va stor) hehe....passar säkert mej eller Liam hihi...

Kramar tyra :)

2009-04-21 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0